Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

keltiche woorden

  • wouter

    beste lezer ik ben ook opzoek naar een persoon die nederlands en keltich spreekt of vertaald ik wil graag een ring met een keltiche tekst erin laten smeden van goud die ik bij me kan dragen is er iemand die keltiche woorden kan??

    alvast bedankt

    wouter van groesen

  • mise

    En in welke keltische taal wil je dat dan hebben? Welsh, Iers, Schots, Bretons?

  • wouter

    ik zou het liefste iets van schots keltich horen:) ik kan zelf een klein beetje van deze taal aleen ik wil het beter leren

    Wouter van Groesen

  • Chrissie

    Als ik jou was zou ik me eerst maar eens wat meer verdiepen in het Nederlands, want daar heb je, zo te zien, al meer dan genoeg moeite mee.

  • wouter

    nouw emm ik kan er wijnig aan doen dat ik net 5 jaar geleden uit turkije ben gekomen met mijn moeder en dat ik weer de taal opnieuw moet leren en voor ik naar turkije ging ook al dyslekties was deze reactie stel ik niet oprijs ofzo tfoe

  • Roos McC

    Goed zo Wouter, mijn schotse vriend is dyslectisch en schrijft ongeveer net zo als jou nederlands. Ik kan je niet echt helpen met wat je zoekt maar ik ben veel met keltische onderwerpen bezig en mensen vragen mij om keltische letters te tattoëren (tijdelijke). Als ik ergens iets zie wat je verder helpt stuur ik wel een berichtje.

    Roos McC Get it on Tattoos Groningen