Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Keltische jurk of Middeleeuwse jurk

  • Juniper

    Wie heeft er voor mij nog patronen voor een Keltische of Middeleeuwse jurk, maat 40-42!? Als je iets hebt..wil je me dan mailen op juniper_luna@hotmail.com?!

    groetjes Juniper

  • Chratiana

    ik heb geen patroon, maar probeer het is bij www.dragonheart.nl

    Daar verkopen en verhuren ze kleding.

    succes

    Chratiana

  • Julia

    ik heb nog zoiets zwart met bruin op zolder hangen

  • linda

    Kijk ook een op naaipatronen.nl daar kun je allerlei patronen bestellen van middeleeuws tot keltisch tot tutu dus daar kom je vast wel verder…

  • macy

    ik wil heel graag een goed kopen middeleewsen jurk als iemand hem kan maaken of verkoop wil ik er heel graag een hebben

  • anna

    Keltisch is heel simpel. Naai een ruime koker, net zo lang als je lichaam is van schouders tot tenen. Stap er in. Neem twee fibula's of broches, speld voor en achter kant van de koker op je schouders vast. Neem een riem van kralen of leer of stof voor om de taille, kralen kettingen voor om de hals en voila, op en top keltisch. Google maar even op “prinses van Zweeloo” (afbeeldingen) en je snapt het wel.

  • Diala

    Ik zoek het zelfde als Juniper,

    Een patroon/ patronen voor een keltische of Middeleeuwse jurk van ong. maat 40, dus S/ XS

    Als iemand iets heeft, zo u het dan willen sturen naar e.o.g.666@gmail.com ?

    Alvast bedankt !

    Diala