Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

keltische symbolen

  • skye

    Hallo

    Mijn naam is Skye. Niet mijn echte naam, maar mijn nickname op internet. Ik heb voor deze naam gekozen omdat ik helemaal weg ben van het c, in Edinburgh.

    Ik ben nog nooit op deze prikpagina geweest, mara vond hem toen ik op zoek was naar iets over keletische symbolen. Ik heb in een winkel in Ullapool iets gezien met een Keltisch symbool erop, en achteraf heb ik spijt dat ik het niet gekocht heb. Ik ben nu op zoek naar dat symbool, maar zoeken op internet is soms ook net zoeken naar en speld in een hooiberg. Vandaar dat ik eens even bij de keltische fans hier langs ga.

    Het was een soort triquetras-figuur, met drie van die “lussen” die de aarde, de lucht en het water symboliseerden. Maar er zat ook nog weer iets omheen wat ook weer symbool stond voor iets.

    Misschien is er hie iemand die zit iets zegt.

    Ik wacht wel even af.

    skye

  • gast

    hey skye,

    ik heb denk ik iets gevonden wat misschien zou helpen. het is een site waar o.a. keltische symbolen staan.

    http://www.bartrensen.nl/symbool_07.htm

    ik hoop dat je er iets aan hebt.

  • tomy

    hey skye,

    weet niet precies wat u zoekt, maar u kunt kijken bij de groothandel voor keltische sieraden

    keltisch groothandel.

    ze niet verkoop allen aan winkel, maar ze wil geven je adres wanneer je het kunt kopen.

  • judith Spijkerman

    Jouw beschrijving die je geeft lijkt op een triskellion. De uitleg hiervan staat beschreven bij een foto van dit symbool op de eerder genoemde link.