Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ambachten houtsnijder

  • Rodts

    Best,

    Ben je op zoek naar deelnemers voor je evenement.Ik stel me met veel plezier kandidaat om aan je ambachten-en/of kunstmarkt del te nemen.

    Ik ben houtsnijder, beeldhouwer.Tijdens het evenement demonstreer ik met houtsnijden en beeldhouwen.Ik breng mijn eigen werkbank mee om aan te werken. Geintresseerd ? Geef een seintje of stuur een mail . met vriendelijke groeten.

  • Verheyen M.

    Geachte

    Het gemeentebestuur van Maasmechelen organiseert op 27 mei 2007 de dag van het park. Voor dit evenement zijn wij op zoek naar een houtsnijder, die op die dag in het park houtsnijwerken en het houtsnijden zelf demonstreert. Graag hadden wij wat meer informatie ontvangen over uw werkwijze en uw werken, de prijs die u aanrekent om eventueel die dag een demonstratie te komen geven, enz.

    U kunt mij contacteren via mail op margaretha.verheyen@maasmechelen.be of per telefoon op het nummer 0032-89 76 96 54.

    Een spoedige reactie afwachtend, verblijven wij

    met vriendelijke groeten

    M. Verheyen

    dienst leefmilieu en groen

    Gemeentebestuur Maasmechelen

    Rodts schreef:

    >

    > Best,

    > Ben je op zoek naar deelnemers voor je evenement.Ik stel me

    > met veel plezier kandidaat om aan je ambachten-en/of

    > kunstmarkt del te nemen.

    > Ik ben houtsnijder, beeldhouwer.Tijdens het evenement

    > demonstreer ik met houtsnijden en beeldhouwen.Ik breng mijn

    > eigen werkbank mee om aan te werken. Geintresseerd ? Geef een

    > seintje of stuur een mail . met vriendelijke groeten.