Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

keltisch liefde

  • john

    hallo wie kan mij helpen ik wil op mijn borst mijn vrouw en dochter zetten.

    wie heeft er hier de symbolen voor en letters.

    alvast bedankt john

  • Nestor-F

    Hallo John, mijn eerste indruk was dat je een soort takelbedrijf zocht. Maar, je wilt de naam van je vrouw en dochter laten tatoëren of iets dergelijks op je borst.En je wilt dat in het Keltisch. Natuurlijk een lofwaardig streven, maar “keltisch” is een zeer ruim begrip en de taal Keltisch bestaat al bijna tweeduizend jaren niet meer. Meestal wordt heden ten dage met Keltisch bedoeld het Iers. Om de naam van je vrouw en dochter om te zetten moet ik deze natuurlijk kennen. Verwacht niet veel, de naam kan ik elk voorkomende lettertype gezet worden, dus ook een Iers (keltisch) lettertype.

  • CymideiCymeinfoll

    Hoe wil je dat precies gaan doen?

    Als je een knoop voor liefde zoekt, er zijn honderden Keltische knopen die eeuwige liefde symbolizeren, dus daarvoor keuze genoeg, zo ook voor de symbolen voor vrouw of dochter. Als ik jou was zou ik gewoon uitkiezen wat je mooi lijkt, of even googelen naar Keltische symbolen …

    Succes!

    Groet,

    CymideiCymeinfoll

    www.celticbritain.net