Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tattoo mother sign/symbool moeder

  • ann

    Hai ik ben op zoek naar plaatjes van het keltische symbool voor moeder

    zodat ik deze kan bewerken tot tattoo

    Na mijn 2e kindje wil ik heel graag deze “wondertjes”vereeuwigen op mijn bovenarm met het keltische teken en hun letters erbij

    Wie kan mij hieraan helpen??

    Ann

  • Ellen

    Hallo Ann,

    Ik vroeg me af of je mss het keltische teken van moeder al gevonden had?

    Ik ben hier namelijk ook al een hele tijd naar opzoek, omdat ik een tattoo wil als eerbetoon aan m'n moeder!

    Erg hard bedankt!!!!

    Groetjes Ellen ann schreef:

    >

    > Hai ik ben op zoek naar plaatjes van het keltische symbool

    > voor moeder

    > zodat ik deze kan bewerken tot tattoo

    > Na mijn 2e kindje wil ik heel graag deze

    > “wondertjes”vereeuwigen op mijn bovenarm met het keltische

    > teken en hun letters erbij

    >

    > Wie kan mij hieraan helpen??

    >

    > Ann

  • Messalina

    Beste Ann,

    Heb je al een reactie op jouw verzoek ontvangen?? Ook in ben op zoek naar het symbool voor moeder voor een tattoo aangezien ik nog niet zo lang geleden mijn moeder aan kanker verloren ben…Ik heb me suf gezocht, maar kan niets vinden. Kan je me verder helpen??

    groet,

    Messalina

  • Ann

    Dag dames Ik heb helaas niets gevonden

    Ik moet nog steeds een keer naar de tatooshop om het daar te vragen.

    Misschien dat zij iets weten

    Succes en sterkte

    Ann

  • erika

    Ik was wat anders aan t zoeken en kwam deze tegen:

    http://www.annewennerstrand.com/image/users/30310/ftp/my_files/Design/motherhood.gif

    het symbool voor motherhood…..en toen kwam ik hier dit nog tegen en dacht, weet je ik plaats het toch nog even, ook al is het maanden later

  • miriam

    Hallo iedereen,

    Helemaal geweldig dat ik via google.nl terecht kwam op deze site. Eindelijk heb ik hem gevonden

    Groetjes,

    Miriam

  • daniel

    hallo ik heb een vraag ik ben met spoed op zoek naar een afbeelding van vriendschap in het keltisch zou iemand mij hierbij kunnen helpen mvg daniel uit spijkenisse

  • ann

    Aan DANIEL

    Hieronder nogmaals de link

    http://www.annewennerstrand.com/image/users/30310/ftp/my_files/Design/motherhood.gif

    beetje vaag maar wel mooi Suc6

  • Tessa

    hallo,

    ik ben mijn moeder ook pas verloren aan kanker.. ik wil ook graag een tattoo zetten als symbool voor mijn moeder, maar ik kan ook niks mooi's vinden. hebben jullie ideeen??

    groetjes

  • Ann

    Hai tessa

    Als het goed is kan je doorlinken via een van de andere berichten en daar staat motherhood bij

    Anders kan je mij ook je adres mailen dan stuur ik em via de mail